Wróć do ofert pracy

Rekruter biuro w Rzeszowie

Lokalizacja
Rzeszów
Godziny w tygodniu
32 do 40 godz.

Opis funkcji

AB Midden Nederland jest partnerem w dobieraniu kadry dla firm z branży agrarnej, budowlanej, spożywczej, zieleni (miejskiej), infrastruktury, logistyki, techniki i transportu. Dzięki naszym długotrwałym relacjom z naszymi klientami znamy ich potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników. Nasze rolnicze korzenie przekładają się na prostotę oraz przyjazną, niewymuszoną atmosferę w kontaktach zarówno z pracownikami, jak i z klientami. Za pośrednictwem AB Midden Nederland ponad 1200 pracowników jest oddelegowywanych każdego dnia przez biura w Bunschoten, Houten, Sliedrecht i Zaltbommel.

Jako rekruter w AB Midden Nederland jesteś linkem do rynku pracy. Podchodzisz do kandydatów w sposób kreatywny i skuteczny. Selekcji kandydatów dokonujesz w sposób profesjonalny, będąc zarazem kreatywnym i skutecznym. W oparciu o profil kandydata i rozmowę z nim, oceniasz, czy pasuje on do profilu naszego klienta. Jesteś niezawodnym ogniwem łańcucha, które prowadzi do doskonałego połączenia kandydata do pracy ze zleceniodawcą. Ściśle współpracujesz z planistami/rekruterami z naszych oddziałów na terenie Holandii, którzy dobrze znają miejsca pracy u klientów.

Opracowujesz ogłoszenia o pracę i publikujesz je na naszej stronie, polskich stronach z ofertami pracy i portalach społecznościowych. Następnie oceniasz otrzymane aplikacje zgłoszenia i segregujesz je według ustalonych zasad. Jako rekruter pozostajesz w codziennym kontakcie z naszymi placówkami w Holandii, naszymi planistami/rekruterami w zakresie postępów w procesie rekrutacji i selekcji.

Oferujemy

  • stabilną formę zatrudnienia
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • miłą atmosferę w zgranym zespole
  • możliwość rozwoju
  • kilkutygodniowe szkolenie w biurze głównym w Holandii

Obowiązki

  • kompleksowa obsługa klientów (personalna i telefoniczna)
  • prowadzenie i archiwizacja bazy danych
  • weryfikacja kompetencji kandydatów
  • rekrutacja i selekcja kandydatów
  • reprezentowanie firmy na targach oraz spotkaniach promocyjnych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe mile widziane
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność, odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • kreatywność, dobra znajomość pakietu office
  • bardzo dobra organizacja pracy

OSOBA KONTAKTOWA

Kontakt Justyna Lindenbergh (Kierownik działu rekrutacji)

Procedura aplikacji

1
1. REJESTRACJA
Abyśmy wzięli Cię pod uwagę w tej funkcji musisz się najpierw zapisać.
2
2. OCENA
Jak tylko się zarejestrujesz będziemy mogli ocenić Twoją kandydaturę.
3
3. ROZMOWA WSTĘPNA
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej kandydatury, przeprowadzimy z Tobą rozmowę.
4
4. OCENA PRZEZ KLIENTA
Po pozytywnej rozmowie wstępnej przedstawiamy Twoją kandydaturę klientowi.
5
5. ROZPOCZĘCIE PRACY
Rozpoczynasz pracę na wybranej przez Ciebie funkcji.
1
2
3
4
5

Podziel tą ofertę pracy

Aplikacja na to stanowisko

Wypełnij formularz teraz, jeśli jesteś zainteresowany tą pracą! Upewnij się, że masz do dyspozycji następujące dokumenty:

  • Cv
  • Motywacja
    (Opcjonalnie)