Podjęli Państwo decyzję o wyjeździe do pracy w Holandii. Poniżej wyjaśniamy jak zorganizowana jest praca tymczasowa w Holandii, jakie kroki należy podjąć by znaleźć zatrudnienie, jakie dokumenty są potrzebne i co warto/trzeba zabrać ze sobą wyjeżdżając z kraju.
Cieszymy się, że wybraliście nasze biuro. Jeśli wysłali Państwo do nas swoje CV, dział rekrutacji skontaktuje się z Wami jeśli Wasz profil będzie odpowiadał dostępnym ofertom. Po ustaleniu szczegółów oraz stawki brutto, poproszeni zostaną Państwo o dosłanie reszty niezbędnych dokumentów do przygotowania kontraktu. Prosimy pamiętać, że jednymi z warunków niezbędnych do przyjęcia do pracy są posiadanie własnego numeru telefonu oraz adresu mailowego. Bez nich nie będą Państwo w stanie podpisać kontraktu na portalu pracowniczym HelloFlex.
Każdy pracownik posiada na nim swój profil. Po tym jak potwierdzimy Państwa zakwalifikowanie się do pracy, otrzymają Państwo od naszego pracownika administracji link aktywujący na portal HelloFlex. Tam będą musieli Państwo jak najszybciej założyć swoje konto pracownicze i utworzyć własne hasło. Następnie administracja umieści tam Państwa kontrakt, po przeczytaniu którego podpiszą go Państwo elektronicznie (za pomocą komputera).
Nasze biuro już od 2 lat operuje wyłącznie kontraktami elektronicznymi. Papierowe wersje to już przeszłość.Po ostatecznym potwierdzeniu firmy, w której będą Państwo pracować, nasz planner przekaże Państwu adres mieszkania, w którym będzie czekało miejsce na Państwa oraz dane firmy, w której będą Państwo pracować.
Przyjeżdżając do pracy do Holandii należy zabrać ze sobą:
- dowód osobisty (wg. prawa należy go zawsze mieć przy sobie) lub paszport, ważny min. 3 miesiące od daty rozpoczęcia pracy
- prawo jazdy (jeśli się je posiada)
- środki pieniężne na około 2 tygodnie
- kołdra lub śpiwór
- poduszka
- prześcieradło