sector-detail-image
Home
Praca w Holandii
Płatność i wynagrodzenie

Płatność i wynagrodzenie

Decydując się na wyjazd do Holandii w celu podjęcia pracy, chcesz wiedzieć wszystko na temat wynagrodzenia, które otrzymasz. AB Midden Nederland pomaga zrozumieć, jakie są wymagania dotyczące otrzymywania wynagrodzenia. Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Twojej wypłaty.

Wynagrodzenie

Wysokość pensji jest zawsze zależna od CAO. CAO (układ zbiorowy pracy) jest dokumentem stanowiącym porozumienie zawarte między pracodawcami a pracownikami. Różne sektory korzystają z różnych CAO. W CAO zawarto również kwestię wynagrodzenia i dlatego dokument ten stanowi uzupełnienie indywidualnej umowy zawartej między Tobą a Twoim pracodawcą. Oferty pracy na naszej stronie internetowej zawierają informację o Twoim wynagrodzeniu godzinowym na różnych stanowiskach. Zgodnie z prawem wynagrodzenie, które otrzymujesz, będzie równe wynagrodzeniu innych osób wykonujących tę samą pracę. Koszty zakwaterowania oraz ubezpieczenia zostaną potrącone z Twojej wypłaty, jeżeli korzystasz z mieszkania lub ubezpieczenia za pośrednictwem AB. Wraz z wynagrodzeniem rozlicza się również rekompensaty oraz koszty podróży prywatnym samochodem. Obliczona w ten sposób kwota wynagrodzenia jest przekazywana na Twoje konto bankowe.

 

Rejestracja: jak to działa

Aby zarejestrować się w AB Midden Nederland, otrzymasz link pocztą elektroniczną. Link przekieruje Cię do Mijn AB, czyli aplikacji na smartfon lub na stronę internetową, jeśli korzystasz z komputera. Tutaj sporządzimy umowę, którą musisz podpisać. W przeciwnym razie nie będziesz mógł otrzymywać wynagrodzenia na swoje konto bankowe. Do sporządzenia umowy potrzebne są następujące dokumenty:

  • Dowód tożsamości lub paszport
  • Kopia Twojego numeru BSN*
  • Kopia Twojej karty bankowej
  • CV

 

* Płatność można otrzymać tylko z ważnym numerem BSN. Koordynator pomoże Ci złożyć wniosek o nadanie numeru BSN w urzędzie miejskim. Może to potrwać od 2 do 3 tygodni. Dlatego radzimy, żeby przywieźć ze sobą wystarczającą ilość pieniędzy na pierwsze kilka tygodni pobytu. Wydanie tego dokumentu nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Rejestrując się w AB Midden Nederland, możesz przesłać powyższe dokumenty. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie, skontaktuj się z koordynatorem. Następnie zostanie sporządzona umowa. Umowa jest podpisywana przez Twojego koordynatora, a następnie przesłana do podpisu do Ciebie. Wypłata jest realizowana co tydzień, w czwartek po południu. Jeśli masz pytania dotyczące wypłaty, skontaktuj się telefonicznie lub pocztą elektroniczną z naszym działem administracji lub koordynatorem.

 

Rejestrowanie godzin pracy

Godziny pracy należy rejestrować w Mijn AB. To ta sama aplikacja Mijn AB, za pośrednictwem której została sporządzona Twoja umowa o pracę. Godziny te są sprawdzane, a następnie zatwierdzane lub korygowane. Istnieją 3 różne sposoby rejestrowania godzin.

  1. Wpisz swoje godziny samodzielnie, przed poniedziałkiem, za pośrednictwem Mijn AB. Po naszej weryfikacji przetworzymy Twoje godziny.
  2. Twoje przepracowane godziny są wysyłane do nas przez firmę, w której pracujesz. Przetwarzamy godziny w Mijn AB. Nie musisz nic robić. Skontaktuj się z nami, jeśli są jakieś nieścisłości.
  3. Firma, w której pracujesz, wpisuje Twoje godziny pracy. Godziny są przez nas sprawdzane i przetwarzane. Nie musisz nic robić. Skontaktuj się z nami, jeśli są jakieś nieścisłości.

Informacje dodatkowe

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących płatności prosimy o bezpośredni kontakt z nami. Wyślij wiadomość do koordynatora za pośrednictwem WhatsApp lub poczty elektronicznej. Skontaktuj się z naszym działem administracji mailowo, jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat płatności, rejestracji godziny pracy lub korzystania z portalu Mijn AB.

Skontaktuj się z nami

Zostaw swoje dane kontaktowe, oddzwonimy!

 

 

Dlatego właśnie AB Midden Nederland

  • Odpowiedź w ciągu 24 godzin
  • Ponad +2100 pracowników
  • Zawsze osobisty kontakt