Pragną Państwo złożyć skargę?

Ma Pan(i) skargę? Prosimy o kontakt.

Uczymy się na błędach, dlatego jeśli mają Państwo skargę, prosimy ją nam zgłosić.

Swoją skargę należy przesłać na adres: klacht@abmiddennederland.nl

By jak najlepiej móc zająć się Państwa sprawą, prosimy podać następujące dane:

  • Dane osobowe
    • Imię
    • Nazwisko
    • E-mail
    • Ulica
    • Kod pocztowy i miejscowość
    • Numer telefonu
  • Jest Pan(i)...
    • Klientem
    • Pracownikiem
    • Dostawcą
    • Kimś innym, mianowicie...
  • Czego dotyczy skarga? Należy jak najdokładniej opisać sytuację i jeżeli to możliwe, załączyć zdjęcia.
  • Czy i kiedy kontaktował(a) się Pan(i) już z którymś z naszych pracowników w tej sprawie?
  • O jakim rozwiązaniu w kwestii tej skargi Pan(i) myślał(a)?

Zajmiemy się Państwa skargą jak najszybciej i wyślemy reakcję najpóźniej w przeciągu tygodnia.